loading...
سایت سرگرمی و عکس
مجيد معصومي بازدید : 205 یکشنبه 26 آبان 1392 نظرات (0)

دو دختر جوان از دبیرستان دخترانه به خاطر عکس بارداری در سوابق تحصیلی خود احتمالا اخراج شوند.

دانش آموزان دبیرستان وایت کلود موظف بودند جهت تکمیل سوابق تحصیلی خود عکسی از خود را تحویل مدرسه دهند.به گزارش پارس ناز خانم دونا هریس و دوستش کیمبرلی هالی عکس هایی تحویل دادند که آنها را با شکم باردار نشان می داد.مدیر مدرسه در پی این اقدام با دو فرد گفت نسبت به گرفتن عکس جدید اقدام نمایند یا از مدرسه اخراج خواهند شد.

0.944178001368971006

مسولین دبیرستان بر این اعتقاد بودن که حالت بارداری انها سایر دانش آموزان را ترغیب به روابط خلاف و حاملگی می نماید و این بر خلاف مقررات آموزشی بوده و وجهه دبیرستان را به خطر می اندازد.هریس می گوید این عمل مسولین مدرسه مرا به شدت آزرده خاطر نمود و به خاطرش اشک ریختم.من رویم نمی شود به دوستانم بگویم که سبب اخراجم از مدرسه چه بوده است.

جهان آوا

مجيد معصومي بازدید : 60 یکشنبه 26 آبان 1392 نظرات (0)

 

در حالی این جرم اتفاق می‌افتاد که حدود یک هزار نفر از مردم شهر و در مقدمه آنان پدر آن دختر نظاره‌گر این اتفاق بودند.

در این تجاوز ۴ مرد بودند و در حالی که دختر و پدر با گریه از آنان درخواست بخشش می‌کردند با حضور مردم و جلوی دیدگان پدر به دختر ۱۸ ساله تجاوز شد.به‌دستور دادگاه قبیله‌ای در شهر مروالا در پاکستان یک دختر ۱۸ ساله پاکستانی مورد تجاوز گروهی قرار گرفت.

در حالی این جرم اتفاق می‌افتاد که حدود یک هزار نفر از مردم شهر و در مقدمه آنان پدر آن دختر نظاره‌گر این اتفاق بودند.
در این تجاوز گروهی که ۴ مرد به انتخاب دادگاه شرکت کرده بودند و در حالی که دختر و پدر با گریه از آنان درخواست بخشش می‌کردند با حضور بیش از یک هزار نفر از مردم شهر و جلوی دیدگان پدر به دختر ۱۸ ساله تجاوز شد. “

طبق گزارشهای منتشر شده برادر ۱۱ ساله این دختر که نوجوانی از قبیله گوجار میباشد با دختری از قبله ماسوتی که از لحاظ اجتماعی بالاتر ازقبیله او بود رابطه برقرار کرده و مردم شهر آنان را در حال قدم زدن در شهر مشاهده کرده بودند.

1307619634_26901_400

دادگاه قبیله‌ای وابسته به قبیله ماسوتی برای انتقام از این کار نوجوان طبق قواعد عرفی حاکم در پاکستان دستور داد که باید خواهر آن پسر ۱۱ ساله در میان عموم مردم شهر و حضور پدر آن دختر مورد تجاوز گروهی مردان قبیله قرار گیرد تا به این طریق اعتبار و شرف خود را در جامعه برگردانند.

در این تجاوز ۴ مرد به انتخاب دادگاه شرکت کرده بودند و در حالی که دختر و پدر با گریه از آنان درخواست بخشش می‌کردند با حضور بیش از یک هزار نفر از مردم شهر و جلوی دیدگان پدر به دختر ۱۸ ساله تجاوز شد.

گفتنی است که این شیوه طبق عرف برخی قبایل پاکستان، حق عرفی و قانونی افراد برای ستاندن شرف و حیثیت خود در جامعه است.

طبق گزارش سازمان حقوق بشر سالیانه ده‌ها جرم اینچنینی در جامعه پاکستان اعمال می‌شود که دولت و نیروهای امنیتی با وجود اطلاع قبلی در صدد منع اعمال آنها نیستند

البرز نیوز

مجيد معصومي بازدید : 84 یکشنبه 26 آبان 1392 نظرات (0)

خانواده ها و فرزندانشان هنگامیکه دیدند یک زوج در مقابل چشمان حیرت زده آنان اقدام به برقراری رابطه جنسی در رستوران کردند غذاهایشان را نیمه کاره رها کرده و آنجا را ترک کردند.

s121

در گزارش پلیس در این رابطه آمده است : “جرمی کارلو” ۳۲ ساله به همراه همسرش اقدام به برقراری رابطه جنسی درمقابل چشمان مشتریان یک رستوران کردند.

مدیر ایرلندی این رستوران ضمن عذرخواهی رسمی از مشتریان  میگوید او تمام تلاش خود را برای متوقف کردن این عمل غیر اخلاقی در مقابل مشتریان و  خارج کردن این زوج از رستوران انجام داده است و به محض مطلع شدن از جریان وارد صحنه شده است.

او به این زوج هشدار داد یا سریعا آن مکان را ترک کنند و یا اینکه او پلیس خبر میکند .یکی از شاهدان این ماجرا میگوید: واقعا وحشتناک است ، تنها کاری که توانستیم انجام دهیم خارج کردن بچه ها از آن مکان بود وامید به این قضیه که شاهد صحنه های زیادی نبوده باشند چرا که این صحنه ها تا آخر عمر درخاطر آنها باقی خواهد ماند.

ss119

این مرد ۳۲ ساله در کمال وقاحت در مقابل اعتراض صاحب رستوران با او درگیر شده وبه این ترتیب پای پلیس وسط آمد. اما پلیس میگوید چون هیچیک از مشتریان حاضر نیست به خاطر این صحنه از این زوج شکایت کنند آنان قادر به دستگیری این زن و شوهر نیستند و با مجبور کردن آنان به پرداخت هزینه میز غذایشان آنها را از رستوران خارج کردند.

مجيد معصومي بازدید : 67 پنجشنبه 09 آبان 1392 نظرات (0)



مجیدی از دوستدارانش خواهش می‌کند که به سرعت با او عکس بگیرند که یکی از هواداران که با کودکش با نفر بعدی صف انتظار عکس با مجیدی به سر می‌برد، با فریادی آرام به شماره هفت تیمش می‌گوید: «تقصیر خودت هست که اینقدر محبوب هستی»!مجیدی از دوستدارانش خواهش می‌کند که به سرعت با او عکس بگیرند که یکی از هواداران که با کودکش با نفر بعدی صف انتظار عکس با مجیدی به سر می‌برد، با فریادی آرام به شماره هفت تیمش می‌گوید: «تقصیر خودت هست که اینقدر محبوب هستی»! 

در ادامه مطلب ببینید

مجيد معصومي بازدید : 65 یکشنبه 20 مرداد 1392 نظرات (0)

تعجبـــ نکنـــ اگـــر شعــر تـــازه ای بـــرای تـــو نمی نویسمــــ ..!

هیــچ مدادیــــ ، وقتــی خیـــ ــس میـــ ـــشود نمی نــویـــسد

در جــوانــــی پیــــر شــدم

ایــــن بــــی انصـــــافـــی اســـت ...!

بـــــرای ایـــن همـــه عشــــــــق ...

بـــــرای ایــن همـــه صبـــــــر ...

آه دنیــــــــا پــــاسخــــت چیــــــست بــــرای ایـــن همــــه درد ... ؟!؟!؟!؟!؟

 

 

بقیه اشعار در ادامه مطلب

مجيد معصومي بازدید : 294 یکشنبه 09 تیر 1392 نظرات (0)
 

به گزارش میهن دی ، عکس های زیر نمونه هایی از چگونگی سانسور برخی تصاویر فیلم و سریال های خارجی در تلویزیون است.

کامران نجف زاده مجری برنامه صرفا جهت اطلاع با پخش این تصاویر گفت: یه چیزی میخوام یواشکی نشونتون بدم ببنید صداو سیما از چه طرح هایی استفاده میکنه برای اینکه تصاویر ناجور نبینید..!

 

sansor dar iran (6)

 


بقيه تصاوير در ادامه مطلب كليك كنيد

مجيد معصومي بازدید : 212 یکشنبه 09 تیر 1392 نظرات (0)
عكسفا - گالري عكس ايرانيان عكس از مار دو سر عجيب مار دو سر عكسها خطرناك ترين مار هاي دنيا عکس مار بزرگترين گالري عكس فارسي زبانان - AksFa.net بزرگترين گالري عكس فارسي زبانان - AksFa.net مار هاي بزرگ و قول پيكر
مجيد معصومي بازدید : 52 سه شنبه 24 اردیبهشت 1392 نظرات (0)


          fwy5heldz028lj6cl68.jpg

آیا میدانید که اگر شما در حال حمل قرآن باشید شیطان دچار درد شدید در سر

میشود؟

و باز کردن قرآن شیطان را تجزیه میکند؟وبا خواندن قرآن به حالت غش میرود؟و

خواندن قرآن باعث در اغما رفتنش میشود؟

وآیا شما میدانید که هنگامیکه میخواهید این پیام را به دیگران ارسال کنید شیطان

سعی خواهد کرد تا شما را منصرف کند؟

فریب شیطان را نخور!پس این حق را دارید که این پست را کپی کنید و توی وب

هاتون بذارید.

  

تعداد صفحات : 3

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 99
  • کل نظرات : 8
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 63
  • آی پی دیروز : 30
  • بازدید امروز : 71
  • باردید دیروز : 52
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 386
  • بازدید ماه : 279
  • بازدید سال : 2,765
  • بازدید کلی : 347,777
  • کدهای اختصاصی